Kan ik de winkel bezoeken?
Sinds maart 2020 is de fysieke winkel gesloten. Dit jaar zullen we helaas niet meer open gaan:
– De toename van het aantal besmettingen met Covid-19 zorgt voor extra risico voor mij (ik behoor tot de risicogroep);
– We hebben de tijdelijke sluiting aangegrepen om de winkel te verbouwen en verder in te richten. Dit werk is nog niet klaar.

Vanwege de verbouwing en mijn veiligheid is de winkel dus ook niet toegankelijk, ook niet na afspraak. Wat wel kan is het volgende:
– Een bestelling afhalen;
– Kleuren & garens vergelijken.

Lees hieronder hoe dit werkt.


Kan ik mijn bestelling afhalen?
Mocht je in de buurt van de winkel wonen, of in de buurt van de winkel komen en je bestelling liever afhalen, dan kan dat. We vragen je hierbij het volgende:
– Plaats je bestelling via de website. Kies bij de verzendmethode voor ‘afhalen’;
– Na het afronden van je bestelling mail je naar britta@wolgoed.nl om een afspraak te maken. We vragen je om minimaal 1 werkdag eerder te mailen, zodat we daadwerkelijk aanwezig kunnen zijn. In overleg kiezen we dan een tijdsvak waarbinnen je langs kunt komen.


Hoe kan ik kleuren of garens vergelijken?
Nu de winkel gesloten is kan het lastig zijn garen te kiezen. Mocht je eerst de producten in het echt willen zien, dan kan dat door een afspraak te maken via e-mail. Hierbij vragen we je het volgende:
– Een tijdstip kiezen we in overleg. Stuur minimaal 1 werkdag voor je gewenste bezoek een e-mail aan britta@wolgoed.nl. We bepalen dan samen wanneer je bezoek het beste uitkomt;
– Geef in het mailbericht aan welke producten je zou willen bekijken. We zorgen er dan voor dat deze bij de voordeur van de winkel klaarliggen;
– Mocht je producten mee willen nemen, dan regelen we de betaling ter plekke of via een betaallink;
– De winkel is helaas niet toegankelijk, zelfs niet in overleg.


Kan ik producten reserveren?
Regelmatig krijgen we de vraag of producten gereserveerd kunnen worden. Helaas brengt dit behoorlijk wat administratie met zich mee. Omdat we nooit moeilijk doen over retouren, en je bij ons je geld gewoon terugkrijgt, nemen we geen bestellingen meer aan via e-mail of andere kanalen.

Mocht je twijfelen over een bestelling, dan kun je een ‘optie’ op producten nemen door bij het bestellen te kiezen voor de betaalmethode ‘achteraf’ betalen. We geven je dan 5 werkdagen de tijd om de bestelling te betalen. Ontvangen we je betaling niet binnen deze termijn, dan annuleren we de bestelling.


Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Kijk onder https://www.wolgoed.nl/verzenden/ voor informatie over verzenden