Bij Wolgoed hebben we vele leveranciers en kwaliteiten garen. Helaas is niet altijd elke kleur op voorraad en soms is een kleur een bepaalde tijd niet leverbaar. Ben je per se op zoek naar dat garen in die ene specifieke kleur, mail dan naar ons, dan maken we een notitie en laten het je weten wanneer het garen weer onderweg is.

Regelmatig krijgen we de vraag of producten gereserveerd kunnen worden. Helaas brengt dit behoorlijk wat administratie met zich mee. Omdat we nooit moeilijk doen over retouren, en je bij ons je geld gewoon terugkrijgt, nemen we geen reserveringen meer aan via e-mail of andere kanalen.

Mocht je twijfelen over een bestelling, dan kun je een ‘optie’ op producten nemen door bij het bestellen te kiezen voor de betaalmethode ‘achteraf’ betalen. We geven je dan 5 werkdagen de tijd om de bestelling te betalen. Ontvangen we je betaling niet binnen deze termijn, dan annuleren we de bestelling.

Mocht je in de buurt van de winkel wonen, of in de buurt van de winkel komen en je bestelling liever afhalen, dan kan dat. We vragen je hierbij het volgende:

  • Plaats je bestelling via de website. Kies bij de verzendmethode voor ‘afhalen’;
  • Wanneer de bestelling is betaald kun je binnen de openingsuren van Wolgoed je bestelling komen afhalen. Wil je buiten deze uren langskomen voor het afhalen van je bestelling, maak dan minimaal 1 werkdag van tevoren een afspraak via email (britta @ wolgoed.nl)

Kijk onder https://www.wolgoed.nl/verzenden/ voor informatie over verzenden. In de regel verzenden we je bestelling binnen 3 werkdagen.

Wat leuk dat je een Doe Dordrecht Kadobon hebt gekregen. Je kunt deze bon bij ons in de winkel gebruiken, maar ook online besteden:

Meer informatie? Klik hier om naar onze Doe Dordrecht Kado pagina te gaan.

Wanneer je een bestelling plaatst en die helemaal afrond, krijg je vanzelf een email met een overzicht van je bestelling. Heb je geen bevestiging ontvangen, dan kan het zijn dat de email in je spam/ongewenste email is terechtgekomen.